neděle 9. února 2014

Posuď knihu podle obalu (2)

Meme pořádané Syki

Krásná katastrofa
Jamie McGuire

Anotace:
Strhující milostný příběh
Ona nepije ani nenadává a ve skříni má spoustu seriózních svetříků. Abby věří, že si dokázala vybudovat dostatečnou vzdálenost mezi sebou a svou temnou minulostí, ale když se svou nejlepší kamarádkou dorazí na univerzitu, její cestu k novému začátku zkříží rebel a polykač holek na jednu noc, Travis Madox. Urostlý, potetovaný hezoun je to poslední, co Abby potřebuje…
On tráví noci vyděláváním peněz na zakázaných zápasech a holky střídá častěji než ponožky. Do Abbyina života se vetře trikem – nabídne jí sázku, že měsíc vydrží bez sexu – když ona s ním ten měsíc bude bydlet. Ať tak či onak, Travis netuší, do jak těžkého zápasu se pustil.


Můj názor na obálku:
Tahle obálka je něčím krásná. Je jednoduchá, ale to tady není rozhodně na škodu. Ale abych pravdu řekla, moc mi nesedí k obsahu knížky. Ale tohle tady nehodnotím :-). 
Jediný co mi kazí na obálce dojem je nápis úplně nahoře - New York Times bestseller. Ať to tam klidně napíší, ale někam dovnitř a nebo na zadní stranu. Já se o koupi rozhodně nerozhoduji o tom, jestli se umístila v nějakým žebříčku a pro většinu lidí, kteří si jsou koupit knížku, to podle mě taky není rozhodující aspekt.
Jinak nemám obálce co vytknout. To hlavní, co má obálka udělat, je zaujmout. A to se ji u mě povedlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...