pondělí 10. února 2014

Srdcovka týdne (1)


Začneme mojí nejoblíbenější sérií :-)

Vampýrská akademie - Richelle Mead



Já nepatřím mezi čtenáře, kteří by už četli od raného dětství. Dřív jsem nečetla vůbec a ani mě to nijak nelákalo. Před Vánoci v roce 2010 jsme s mámou navštívily knihkupectví, aby jsme sestřence vybraly nějakou dětskou knížku. Mezi tím co máma vybírala jsem jen tak ze zvědavosti nakoukla do oddělení fantasy. Na první pohled mě tahle série zaujala, řekla jsem to mámě a po několika týdnech jí i našla pod stromečkem.

Číst jsem začala ještě ten večer. Pamatuji, jak jsem se od prvního dílu nemohla odtrhnout, přečetla jsem asi 50 stránek (což byl pro mě tehdy rekord) a šla spát. Když to vezmu trochu rychleji, po dvou dnech jsem měla přečtený první 3 díly, které jsem dostala pod stromeček. Hned jak jsem mohla, tak jsem si došla i pro zbylé dva díly (6. díl v té době ještě nevyšel) a asi za den a půl jsem měla přečteny i je.

Pamatuju si, jak jsem skoro ani nejedla, protože jsem se od toho prostě nemohla odtrhnout :D. A taky si pamatuju jak jsem obrečela konec třetího dílu a jak jsem byla zoufalá z toho, že 6. díl ještě nevyšel.

Srdcovka je to pro mě nejen díky neuvěřitelně poutavému příběhu, který obsahuje naprosto vše, co v knihách vyhledávám, ale i proto, že tahle série mě zavedla do knižního světa, bez kterého si svůj život už nedokážu představit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...