pátek 3. února 2012

Sladká políbení (1)

Meme pořádané Syki

!Pozor spoiler!

Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibek
Mead, Richelle


„Jako třeba Taša.“
„Taša Ozerová je skvělá ženská. Je krásná a statečná. Jenže…“
„Jenže tě nepřitahuje,“ dokončila jsem větu za něj.
Přikývl. „To jsem věděl už od začátku. Ale přesto jsem toužil po vztahu. Věděl jsem, že to s ní bude snadné, že s ní můžu odjet. Myslel jsem, že s ní na tebe zapomenu.“
To též jsem si myslela já o Masonovi. „Ale nezapomněls.“
„Ne. A to je… právě ten problém.“
„Protože by bylo špatný, kdybychom byli spolu.“
„Ano.“
„Kvůli věkovému rozdílu.“
„Ano.“
„A hlavně kvůli tomu, že budeme Lissini strážci a musíme se soustředit na ni – ne na sebe.“
„Ano.“
Chvilku jsem o tom uvažovala a pak jsem se mu podívala do očí. „No,“ shrnula jsem to nakonec. „Vidím to tak, že zatím nejsme Lissini strážci.“
Obrnila jsem se před jeho odpovědí. Bylo mi jasné, že přijde další lekce zenového myšlení. Cosi o vnitřní síle a vytrvalosti, cosi v tom smyslu, že naše dnešní rozhodnutí ovlivní budoucnost, nebo podobné nesmysly.
Ale namísto toho mě políbil.
Čas se zastavil. Natáhl ruce a orámoval mi obličej dlaněmi. Sklonil se a otřel se svými rty o moje. Ze začátku by se to sotva dalo nazvat polibkem, ale postupně jsme se začali líbat doopravdy. Když se ode mě nakonec odtrhl, pak jen proto, aby mě mohl políbit na čelo. Několik vteřin tam stál se rty přitisknutými k mé kůži a pevně mě přitom objímal.

Tenhle pár naprosto miluju. Je mezi nima napětí, vášeň, vzájemná starost...Tohle je jedna z těch sérií, kdy si říkám "Proč jenom nejsem Rose" :D

1 komentář:

  1. Vím o čem mluvíš. :) Taky jsem s těma dvěma prožívala každou situaci. Miluju tu sérii. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...