pátek 10. února 2012

Sladká políbení (2)

Meme pořádané Syki

!Pozor spoiler!

Odstíny života
Adams, Lusy
(Lucie Adamová)

„Co chceš, abych řekla?" vypravila jsem ze sebe odevzdaně, lapená nekonečnou modří jeho očí.
Sotva patrně zavrtěl hlavou. „Nemusíš říkat vůbec nic.“
Sklonil se ke mně. Pohyboval se pomalu a váhavě, jako kdyby si nebyl úplně jistý, jakou reakci má ode mě očekávat. Měla jsem čas i prostor, abych ho zarazila, vzala do zaječích, nebo mu s pohoršením jednu vrazila. Nechystala jsem se k tomu. Cítila jsem splašený tlukot svého srdce až v krku a v tu chvíli mi nepřipadalo vůbec mrtvé.
Upírala jsem oči ke Gabově přibližujícímu se obličeji a čekala, až překoná těch posledních pár centimetrů mezi námi. Když jsem na tváři ucítila jeho hřejivý dech, moje oči se samovolně zavřely. O vteřinu později otřel svoje rty o moje.
„Hej hrdličky!“
V mžiku jsem od Gaba odskočila a ohlédla se po Mattovi. Zdravým ramenem se opíral o rám dveří a šklebil se na nás.
Gabe podrážděně zavrčel. „Co?“
„Probral se.“


2 komentáře:

  1. SIce nejsem romantická duše ani co by se do náprstníku vešlo, ale tenhle úryvek se mi docela líbil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knižku som nečítala, ale úryvok vyzerá teda fakt dobre! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...